Wij bieden ook PCR test met speekselafname inclusief reiscertificaat af.

BELANGRIJK NIEUWS:

Beste klant, Geachte relatie,

 

Zoals je waarschijnlijk wel weet is de overheid onlangs gestart met ‘Testen voor toegang’, gratis Covid-19 testen voor iedereen die je toegang geven tot bijvoorbeeld (sport)evenementen, dierentuinen, theaters enzovoort.

CheckCovid is één van de bedrijven die uitgekozen zijn om dit te gaan doen, maar dat betekent echter wel dat wij ons daar, vanaf nu, volledig op moeten richten.

 

Daarom zijn, met ingang van vandaag, al onze commerciële activiteiten en testlocaties overgenomen door onze collega’s van coronatestlatendoen.nl.

Je kunt je nog steeds gewoons terecht op de vertrouwde locaties in Bosch en Duin, Amstelveen, Apeldoorn en Den Haag, en natuurlijk ook in de al bestaande vestiging van coronatestlatendoen.nl in Driebergen.

 

Klik hier om naar hun website te gaan voor meer informatie en om eventueel direct een afspraak in te plannen.

 

Tarieven:

Een enkele antigenentest kost €69,95
De combinatietest kost gezamenlijk €89,95
De PCR neus/mond Swab test: In Nederland €99,95, in Ibiza €125,-

De PCR-(speeksel)test: In Nederland €109,95, in Ibiza €125,-

De uitslag van de antigeen-test en de antilichaam-test ontvangt u binnen 30 minuten per e-mail.
De uitslag van de PCR-test ontvangt u veelal binnen 24 uur, en in sommige gevallen binnen 48 uur. Het laboratorium kan onverhoopt te maken hebben met onregematigheden (dan is een re-run noodzakelijk) en kan dan in uitzonderlijke situaties vertraagd zijn , Check Covid kan hiervoor niet aansprakelijk gehouden worden.

Let op: u ontvangt de uitslag van de PCR speekseltest op de volgende dag voor 18:00 uur indien de test afgenomen is voor uiterlijk de volgende tijden:

Bosch en Duin: tot 16:30 uur
Amstelveen tot 15:30 uur
Den Haag tot 15:00 uur
Apeldoorn tot 13:30 uur

Wordt de test afgenomen na deze tijden dan volgt het resultaat een dag later.

Zet een mondkapje op voor binnenkomst bij de testlocatie, en houdt u zich aan de voorzorgsmaatregelen.
Voordat er getest kan worden dient u aangemeld te zijn. Dit kunt u hier op de website eenvoudig uitvoeren.

Werkwijze op ons testcentrum:

  • U dient zich vooraf aan te melden op onze website voor een afspraak, hier bent u in de gelegenheid om een tijdslot te kiezen voor uw afspraak.
  • U krijgt van ons per email een korte vragenlijst die u online in kunt vullen, aan de hand hiervan kunnen we inzien wat uw symptomen zijn.
  • Bij aankomst van uw afspraak dient u in het bezit te zijn van een mondkapje en deze moet u opdoen voor binnenkomst bij de receptie.
  • Bij aankomst meldt u zich bij de receptie met een mondkapje en u voldoet de betaling. De receptie zal vervolgens uw dossier printen en aan u overhandigen.
  • U kunt nu plaatsnemen in de wachtruimte, de dienstdoende verpleger zal u ophalen en begeleiden naar de spreekkamer.
  • Uw vragenlijst zal worden doorgenomen en u zult een korte toelichting krijgen van de behandeling.
  • Uw test zal worden afgenomen en u gaat daarna met uw test naar de uitgang, waar u vervolgens uw dossier inlevert.
  • Uw resultaat wordt middels een mail met een link met u gedeeld.

De bovenstaande procedure zal niet meer dan 10 minuten in beslag nemen.

Klachten over corona-dienstverlening

Wij zijn aangesloten bij de Wkkgz.

De overheid heeft met de wetgeving Wkkgz als doel om kwaliteit in de zorg te verbeteren, hiervoor is openheid over klachten binnen de zorg noodzakelijk om er vervolgens van te kunnen leren.

STAP 1. U bent ontevreden over de geleverde zorg of u heeft een klacht. U heeft uw onvrede geuit bij uw zorgverlener maar bent samen niet tot een passende oplossing gekomen.

STAP 2. Wendt u zich dan tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir.

STAP 3. Uw klacht wordt gratis in behandeling genomen en zorgvuldig onderzocht. U wordt op de hoogte gehouden van de voortgang.

STAP 4. De klachtenfunctionaris past hoor en wederhoor toe. Alle informatie die u of de zorgaanbieder verstrekt wordt vertrouwelijk behandeld.

STAP 5. De klachtenfunctionaris maakt een verslag va het proces en de gemaakte afspraken. De oplossing wordt schriftelijk vastgelegd en door beide partijen ondertekend.

STAP 6. Mocht er ondanks tussenkomst van een klachtenfunctionaris geen oplossing gevonden worden, zal de klachtenfunctionaris u terugverwijzen naar uw zorgaanbieder.

STAP 7. De klachtenfunctionaris wijst u ook op de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan een geschilleninstantie waarbij uw zorgaanbieder is aangesloten.

STAP 8. U dient schriftelijk een klacht in bij uw zorgaanbieder.

STAP 9. U ontvangt vervolgens binnen 6 weken schriftelijk bericht terug over de beslissing, maatregelen en de termijn van realisatie.

STAP 10. De termijn van 6 weken kan met 4 weken verlengd worden op verzoek van uw zorgaanbieder.

Let op: wij kunnen alleen klachten in behandeling nemen die over Check Covid gaan.

 

Vragen

Wat is de Covid-19 sneltest?
Wat zijn de symptomen van COVID-19?
Wanneer moet ik getest worden?
Certificaties en klinische studies